Bijna... - Reisverslag uit Hedel, Nederland van Erik en Elize Bogert - WaarBenJij.nu Bijna... - Reisverslag uit Hedel, Nederland van Erik en Elize Bogert - WaarBenJij.nu

Bijna...

Door: Erik en Elize

Blijf op de hoogte en volg Erik en Elize

29 Oktober 2012 | Nederland, Hedel

Vandaag is het maandag, en woensdag gaan we richting Uganda naar Noah´s Ark.
Nog een paar dagen dus.... En dan gaat het echt gebeuren !
Al met al een groot avontuur! We vertrekken woensdag vanaf vliegveld Brussel, en hopen de volgende dag om 7.30 er te zijn..
We zijn nu druk bezig met inpakken, boodschappen doen en iedereen gedag zeggen (Dat is wat minder, van ons mag het al wel woensdag zijn!!)
We willen iedereen bedanken voor alle spullen die we hebben gekregen en aan het project kunnen geven(zie foto)!! Echt super leuk!!

Groeten en tot snel!

• 29 Oktober 2012 - 10:55

Mariëtte Rodenburg:

Hoi Elize en Erik, Uitgebreid afscheid nemen hoeft niet (dat scheelt weer); we zien elkaar wel eens vaker heel lang niet. Toch wil ik jullie een heel goede reis wensen, succes met de laatste regeldingen. En ook daar: jullie zullen vast veel indrukwekkende dingen meemaken, ervaringen opdoen die misschien veel zullen bepalen voor de toekomst en keuzes die jullie samen maken. Veel plezier, genieten, succes en zegen!! Liefs en groeten ook van Jan, Mariëtte

• 29 Oktober 2012 - 11:26

Ellen Van Hees:

Hoi Erik en Elize,

Nou vanavond komen we nog even langs, maar via deze weg willen wij jullie een hele mooie en bijzondere tijd toewensen in Uganda. Jullie gaan vast een indrukwekkende tijd tegemoet. Veel dingen zien, ervaren, meemaken, maar bovenal genieten van de mensen om je heen.
    Maak er wat moois van. We gaan jullie missen, maar voor je het weet ben je weer terug...
    Heel veel plezier, succes en bovenal Gods zegen. Hij gaat met jullie mee. Liefs Ellen

• 29 Oktober 2012 - 11:30

Johan & Marieke, Jesse, Anne-Marie En Hugo:

Hoihoi! Wat leuk dat jullie zoveel hebben gekregen!! Echt super...! Tja, de laatste dagen voor vertrek is altijd stressen. Houd je hoofd koel, over een paar dagen zit je in de Ugandese zon! Succes met alles, en dikke kus van ons allen.

• 29 Oktober 2012 - 11:31

Marianne Van Der Arend:

dag muzungu's

goede reis.
    Heel veel plezier en een hele fijne tijd toegewenst.

liefs en groeten van Erik Marianne, Kay en Allison

• 29 Oktober 2012 - 19:16

Jaap & Anja:

Hoi Erik en Elize,
    We wensen jullie een goede reis en een goede en fijne tijd toe in Uganda!
    Lieve groeten, Jaap & Anja, Joas en Emma

• 29 Oktober 2012 - 22:12

Annedien:

Hoi Erik en Elize

Zaterdag kon ik er helaas niet bij zijn daarom wil ik jullie via deze weg nog een goede tijd in Oeganda toewensen. We bidden dat God jullie werk daar wil zegenen en jullie harten wil vullen met liefde voor Hem en de mensen daar.

Gerben en Annedien

• 30 Oktober 2012 - 10:16

Martha :

laatste dagje in Nederland....
    Succes met de laatste loodjes. Goede reis en geniet van alle mooie en leerzame momenten.

Liefs, Mart

• 30 Oktober 2012 - 17:33

Petra:

Hoi Erik en Elize,
    Ik wens jullie een goede reis!!
    en ik kijk uit naar jullie verhalen en foto's op dit blog!!
    Veel liefs van Petra

• 31 Oktober 2012 - 17:05

Petra:

Elize en Erik Hoe was de reis , geniet de komende maanden van jullie droom. Wij gaan jullie zeker volgen. Tot ???Groetjes Petra

• 31 Oktober 2012 - 17:40

Mam En Pap:

Dag Lieve kinders,

Wij wensen jullie een goede overkomst, een fijne en gezegende tijd. Gods zegen voor alle kinderen en jullie werk en alle mensen die er bij betrokken zijn. Wees voorspoedig en een zegen.

Liefs Mam & Pap

• 01 November 2012 - 19:51

Peter En Berthine:

Hoi Erik en Elize,
    In de kerkbode lazen we jullie plannen, wat mooi dat jullie dit gaan ondernemen!
    We wensen jullie een mooie tijd en Gods zegen.
    We hopen jullie te volgen!
    Groetjes,
    Peter, Berthine en Sirah.

• 02 November 2012 - 07:22

Jan :

Hoi Elize en Erik,

We wensen jullie een gezegende en fijne tijd toe in Afrika. Geweldig initiatief! Het ga jullie goed.

Groet Jan en Wieke

• 02 November 2012 - 09:40

Sander & Wilma:

Hoi Erik en Elize,
    Ontzettend mooi dat jullie deze reis gaan ondernemen! We wensen jullie een goede en mooie tijd toe. Gods zegen toegewenst bij het mooie werk wat jullie daar gaan doen. We volgen jullie vanuit de Velgtstraat..
    Sander & Wilma, Julian en Mirthe